Onze campagnes, jouw kansen
Buitenkansje: internationale voorjaarscampagne '25
Doelstelling:
Doelgroepen inspireren om Voorne-Putten als vakantiebestemming te boeken in het voorseizoen. Onderscheidend en breed inzetbaar.
Doelgroep:
- NL: stellen zonder kinderen 50+
- sub: 50 + actief fietsen/historie
- sub: jonge avonturiers / actieve reizigers die graag in natuur zijn (waaronder gezinnen kinderen 0-4 jr) - BE: 50 + actieve camperaars
- DE: recreatieve fietser (via Komoot - gebruikt door 1 op 4 Duitsers)




Eerdere campagnes
Elke campagne die we opzetten, draagt bij aan een sterker en aantrekkelijker Voorne-Putten. Van meer bezoekers tot betere samenwerkingen – de resultaten spreken voor zich.
We delen graag onze inzichten en behaalde successen, zodat jij kunt zien wat onze gezamenlijke inspanningen opleveren.




'Je zou er maar wonen' - campagne
Dit is de campagne die we gelanceerd hebben voor de website 'Wonenvoorneputten.nl'. De lange-termijn campagne is erop gericht om (toekomstige) bewoners te inspireren over de regio als aantrekkelijke (toekomstige) woonloactie. Of je nu nieuwkomer bent, of al een tijdje op het eiland woont, wij inspreren en ondersteunen je woonkeuzes.
Benieuwd naar deze doorlopende campagne? We vertellen je graag meer over onze aanpak in campagnes, de diverse woonmogelijkheden en ons totale Wonen-project!



