Voorne-Putten getipt onder 400.000 lezers
Door middel van diverse PR inspanningen heeft Voorne-Putten een nieuwe (betaalde) paginagrote vermelding in het landelijke dagblad Nederland Dagblad. En ook nog eens in de nieuwsbrief.
Nederlands Dagblad heeft een trouwe achterban van veelal christelijke lezers. In het dagblad staat deze week een paginagrote advertentie over Voorne-Putten.
Doelgroep
De ND-lezers zijn hoog opgeleid en hebben grote interesse in maatschappij, leven en geloof. Daarnaast zijn de lezers financieel zelfstandig, hebben ze een bovengemiddeld inkomen en hechten ze waarde aan kwaliteit van leven en wonen. Verder tonen ND-lezers grote betrokkenheid op de krant. Ze voelen zich lid in plaats van abonnee. 85% van de lezers leest dagelijks de helft of meer van de krant en 60% van de lezers leest het ND iedere dag een half uur of langer.
Inhoud
Door middel van een paginagrote vermelding verleiden we lezers om ultieme vrijheid aan de kust te ervaren. De combinatie tussen prachtige natuur en rijke historie van ons eiland wordt benadrukt in combinatie met de stedelijke nabijheid. Alles voorzien van grote sprekende beelden. Uiteraard wordt er via een QR-code verwezen naar meer informatie over Voorne-Putten.
400.000 lezers
Voorne-Putten wordt door middel van de paginagrote vermelding onder de aandacht gebracht bij maar liefst 270.000 lezers. Zowel in print als via de online nieuwsbrief. Daarnaast wordt de vakantietip over Voorne-Putten ook gedeeld via partners; resulterend in een extra bereik van maar liefst 130.000 lezers. Dat maakt het totale bereik van deze vermelding 400.000 lezers!
Wil jij als ondernemer meer weten over PR mogelijkheden?
Wij helpen je graag op weg. Neem contact op met onze strategische projectmanager Karien Horsten voor meer informatie.